Szállásfoglalás Online



Szállásfoglalás Online
Szállásfoglalás Online Kérdések szállásfoglaláskor
Kérdések szállásfoglaláskor

Top 10 Kérdés


A feltüntetett árak mit tartalmaznak?
A szobatípus alatt feltüntetett szolgáltatások mind beletartoznak az árba. Csak kattintson a szoba nevére, hogy láthassa ezeket. Megtekintheti, hogy a reggeli, adók stb. benne foglaltatik-e az árban, ha a ’Feltételek’ oszlop fölé mozgatja a kurzort, a szövegben. Ez az információ a visszagazoló e-mailben is szerepel, valamint a ‘Saját foglalásom’-on.

Honnan tudom meg, ha a szobafoglalásom sikeres volt?
Amint befejezte a foglalást, megjelenik a visszaigazolási oldal. Ez az oldal az összes foglalási információt tartalmazza, beleértve az Ön foglalási számát és PIN-kódját is, így foglalásához online is hozzáférhet, a Saját foglalásom oldalon. Küldünk egy visszaigazoló e-mailt is, mely szintén tartalmazza az összes foglalási információt.

Le tudom lemondani, vagy meg tudom változtatni a foglalásomat a Booking.com keresztül?
Igen, ezt egyszerűen megteheti. A Saját foglalásom oldal önkiszolgáló rendszerén keresztül megváltoztathatja vagy lemondhatja foglalását. Kérjük, mielőtt bármit is változtatna a foglaláson, ellenőrizze a szálláshely lemondási feltételeit. A vissza nem térítendő kategóriájú és más különleges ajánlatba eső szobák esetén rendhagyó lemondási feltételek léphetnek életbe. A szobákra vonatkozó lemondási feltételek a szobanév melletti „Feltételek” oszlopban láthatók.

Mit jelent a PIN-kód, és mihez van rá szükségem?
A foglalásban szereplő 4 számjegyű pinkód és a foglalási szám lehetővé teszi, hogy belépjen a Saját foglalásom-ba. A Saját foglalásom lehetőséget nyújt a foglalás megtekintésére, megváltoztatására, illetve törlésére. Kérjük, pinkódját kezelje bizalmasan.

Hol találhatom meg a szálláshely címét?
Az hotel oldalának tetején Booking.com találja a szálloda címét. A cím a visszaigazolási e-mailben is szerepel.

Hol található meg a szálláshelyek telefonszáma és/vagy e-mail címe?
A szálláshely elérhetőségeit, beleértve a telefonszámot és az e-mail címet, az online visszaigazolásban, a visszaigazoló e-mailben és a Saját foglalásom oldalon egyaránt megtalálhatja.

Hogyan találhatom meg egy adott szálláshely árait?
Miután megadta tartózkodásának dátumát, az árak megjelennek az elérhető szobatípusok mellett.

Ha megadom hitelkártyám adatait, mikor kell fizetnem?
Booking.com soha nem terheli a bankkártyáját. A tartózkodás fizetését a hotel bonyolítja le, a tartózkodása alatt, illetve után. Ez mindig így történik, amennyiben nincs más információ feltüntetve a ’Hotel Szabályzata’ alatt, illetve a szobafeltételeknél a ’feltételek’ rovatban, vagy a visszaigazolásban.

Szükséges a szállásadónak foglalót vagy egyéb előzetes fizetséget teljesítenem?
A szálláshelyek többsége nem kér előzetes fizetést vagy biztonsági letétet. Amennyiben mégis kérnek, ez a szálláshelyek Booking.com oldalán, a „Szálláshely házirendje" szekcióban, valamint a visszaigazoló e-mailben világosan szerepel.

Gyermekünk van; szerezhetünk extra ágyat/kiságyat a szobába?
A gyermekekre és pótágyakra/kiságyakra vonatkozó szabályzatot a „Szállás házirendje" szekcióban találja. Kérjük, vegye figyelembe a következőket: A gyerekek után felszámított díj - amennyiben van ilyen - nem szerepel a foglalási díjban. Amennyiben pótágyra/kiságyra van szüksége, kérjük, hogy ezt a foglalás során, a „megjegyzések" mezőben jelezze. Ha már lefoglalta a szobát, csak kattintson a visszaigazoló e-mailben található linkre, majd a Saját foglalásom opcióra. Itt jelezheti pótágy igényét.






Copyright © 2010 www.szallasfoglalasonline.hu - All rights reserved.
Autóbérlés Online | Autóbérlés Online Blog